Verhuizingen brengen altijd werk met zich mee: uitzoeken, inpakken, verplaatsen, uitpakken en indelen van spullen. Daarnaast al het regelwerk rondom de verhuizing, zoals regelen van het vervoer. Bizzy Support kan hierbij helpen.

 

Alleen dat om je heen wat gelukkig maakt en dierbaar is.

 

 

Er zijn verschillende mogelijkheden die ik kan vervullen als professional organizer:

  • Maken van keuzes. Wat gaat er wel / niet mee naar de nieuwe woning. De spullen die niet meegaan kunnen naar: familie / vrienden, kringloop of afvalstation.

  • Inpakken. Alle uitgezochte spullen kan ik inpakken in dozen klaar voor de verhuizing.

  • Uitpakken en indelen van de spullen. In de nieuwe woning zal ik alle spullen netjes uitpakken, opruimen en ordenen.

 

Tijdens het uitzoeken van bezittingen kunnen emoties loskomen, dat weet ik en houd ik rekening mee. Moeten er noodgedwongen spullen weg, maar is het lastig om het helemaal los te laten? Het is mogelijk om een Nostalgieboek te laten maken, een boek vol foto's van jouw dierbare spullen met daarbij het verhaal of de herinnering geschreven. 

Het traject:

  • Kennismakingsgesprek: We nemen door wat er allemaal moet gebeuren + de mogelijkheden die ik aanbied.

  • Voorstel: spoedig mail ik een voorstel met hierin: plan van aanpak, benodigd aantal uren en de prijsopgave.

  • Handen uit de mouwen: bij akkoord gaan we aan de slag.

  • Telefonisch contact: Ik neem (tussentijds) contact op om te vragen of alles naar tevredenheid gaat.

Goed om te weten:

 

Particulier: uurtarief € 60,- incl BTW en kleine organizer materialen.

Het aantal uren hangt af van het aantal ruimtes / spullen en gewenste mogelijkheden.

 

WMO: Bizzy Support is aangesloten bij zorgcoöperatie Klaver4you. WMO-indicaties worden door hen geregeld met de betreffende gemeente. De klant betaalt een vaste eigen bijdrage voor zorg via het CAK van € 19,00 per maand.

 

PGB: Voor betaling vanuit PGB kun je kijken op de websites van Per Saldo, het CIZ, de Sociale Verzekeringsbank of bij je eigen gemeente.

 

Belastingdienst: De ondersteuning kan worden opgevoerd als aftrekpost 'extra gezinshulp'. Dit kan als er geen officiële indicatie is voor hup, maar aantoonbaar wel extra hulp nodig is.

 

Na afloop kan ik kleine spullen naar de kringloop / afvalstation brengen tegen een vergoeding van € 15,-

 

Bizzy Support is werkzaam binnen een straal van 30 km rondom Zwolle. Vanaf Zwolle reken ik € 0,24 per km.

 

Op de dienstverlening van Bizzy Support zijn de algemene voorwaarden van toepassing.