Vaak worden spullen meer verplaatst, dan echt goed opgeruimd. Ruim je echt goed op, dan zal je zien dat er tijd vrijkomt zonder onrust. Er komt letterlijk en figuurlijk ruimte en tijd vrij om leuke dingen te gaan doen of bezoek thuis te ontvangen en meer energie voor andere zaken in jouw leven.

 

Mocht je het lastig vinden dit zelf te doen, om welke reden dan ook? Vraag gerust om hulp. Ik, als professional organizer, kan me heel goed verplaatsen in jouw situatie. Niet alleen help ik met het opruimen, maar met een aantal tips op zak is het in de toekomst ook makkelijker bij te houden.

 

Opruimen is dat loslaten wat geweest is...

 

Het is belangrijk een doel voor ogen te houden. Waarom wil je opruimen? Wil je gewoon rust om je heen? Of misschien wel graag starten met een nieuwe baan, maar ervaar je onrust? ben je zwanger en wil je ruimte maken voor de kleine? Welke reden dan ook, door op te ruimen maak je ruimte voor nieuwe mogelijkheden.

 

Ik heb begrip voor het feit dat het moeilijk kan zijn om afstand te doen van bepaalde spullen, er kan een herinnering aan iets vastzitten. Ik ga hier niet aan voorbij, maar sta hier bij stil. Eventueel kan ik meedenken in mogelijkheden, bijvoorbeeld door het maken van een Nostalgieboek of doos.

 

Bizzy Support staat klaar voor grote en kleine klussen. Van een geheel huis tot een kledingkast of de administratie. Niks is mij te gek en ik weet dat het lastig kan zijn om iemand te laten helpen, maar echt het is mijn werk en ik kijk nergens van op! Ik bied ondersteuning bij:

Een opgeruimd huis of kast.

 

Opruimen is keuzes maken en praktisch indelen. Word ik er blij van of heb ik het nodig? Zo nee, dan kan het weg. Alleen dat in huis wat nodig of dierbaar is. Veel mensen zijn tegenwoordig bezig met minimaliseren / ontspullen, we gaan steeds bewuster leven.

 

De spullen die weg gaan kan je misschien een ander mee blij maken of naar de Kringloop of afvalstation brengen.

 

Na het uitzoeken gaan we kijken naar een mooie en praktische indeling van de overgebleven spullen. Categoriseren op soort, indelen van kasten etc. Alles goed terug te vinden. De spullen met een emotionele waarde krijgen een mooie plek.

 

Resultaat een huis waar je je thuis voelt, graag bezoek ontvangt, en ook nog eens makkelijker bij en schoon te houden.

Hulp bij de administratie.

 

Hoe lang moet administratie bewaard blijven? Hoeveel jaren ligt er in de kasten? Is er nog overzicht over betalingen of andere acties? Vaak stapelt het op waardoor het overzicht kwijtraakt. Daarnaast is er ook nog de digitale stroom.

 

Ik zorg ervoor dat het overzicht terugkomt. Zo voorkomen we dat rekeningen en andere belangrijke taken niet of te laat gebeuren. En rust om je heen zonder stapels mappen en papieren. Het wordt een stuk makkelijker om bij te houden. 

Het traject:

 

  • Kennismakingsgesprek: In dit gratis en vrijblijvende gesprek hoor ik graag wat de opruimwens is.

  • Voorstel: Ik stuur deze zo snel mogelijk met hierin: plan van aanpak en prijsopgave.

  • Handen uit de mouwen: bij akkoord ga ik aan de slag met jouw plan.
  • Tussentijdse evaluatie: Graag hoor ik hoe het gaat, als het nodig is help.

Goed om te weten:

 

Particulier: uurtarief € 60,- incl BTW en kleine organizer materialen.

 

Strippenkaart: Het is mogelijk een strippenkaart af te nemen. 7 uur aan strippen voor de prijs van 6 uur.

 

WMO: Bizzy Support is aangesloten bij zorgcoöperatie Klaver4you. WMO-indicaties worden door hen geregeld met de betreffende gemeente. De klant betaalt een vaste eigen bijdrage voor zorg via het CAK van € 19,00 per maand.

 

PGB: Voor betaling vanuit PGB kun je kijken op de websites van Per Saldo, het CIZ, de Sociale Verzekeringsbank of bij je eigen gemeente.

 

Belastingdienst: De ondersteuning kan worden opgevoerd als aftrekpost 'extra gezinshulp'. Dit kan als er geen officiële indicatie is voor hulp, maar aantoonbaar wel extra hulp nodig is.

 

Na afloop kan ik kleine spullen naar de kringloop / afvalstation brengen tegen een vergoeding van € 25,-

 

Bizzy Support is werkzaam binnen een straal van 30 km rondom Zwolle. Vanaf Zwolle reken ik € 0,24 per km. Landelijke ondersteuning bied ik via online coaching bij opruimen, plannen en organiseren..

 

Op de dienstverlening van Bizzy Support zijn de algemene voorwaarden van toepassing.