Vaak worden spullen meer verplaatst, dan echt goed opgeruimd. Ruim je echt goed op, dan komt er letterlijk en figuurlijk ruimte om bijvoorbeeld thuis bezoek te ontvangen en heb je meer energie voor andere (leuke) zaken in jouw leven.
Het geeft lucht, omdat er overzicht ontstaat. Door de bomen is het bos weer te zien, ook in de administratie, de financiën zijn op orde. Alles duidelijk op een rij en geordend, dit voorkomt nare verassingen en geeft duidelijkheid.
Mocht je het lastig vinden dit zelf te doen? Vraag om hulp! Vaak zie ik dat mensen te lang doorlopen, met soms alle gevolgen van dien. Door hulp te aanvaarden krijg je weer een woning waar je van kan genieten en tot rust komt.
Ik, als professional organizer, kan me goed verplaatsen in jouw situatie. Niet alleen help ik met het opruimen, maar met praktische tips op zak is het in de toekomst ook makkelijk bij te houden.
Opruimen is dat loslaten wat geweest is...
Het is belangrijk een doel voor ogen te houden. Waarom wil je opruimen? Wat is jouw doel? Deze nemen wij mee in ons stappenplan, hierbij rekening houdend met eventuele beperkingen / wensen.
Ik weet dat het moeilijk kan zijn om afstand te doen van bepaalde spullen, er kan een herinnering aan iets vastzitten. Eventueel kan ik meedenken in mogelijkheden, bijvoorbeeld door het maken van een Nostalgieboek of doos.
Bizzy Support staat klaar voor grote en kleine klussen. Van een geheel huis tot een kledingkast of de administratie. Niks is mij te gek en ik kijk nergens van op, het is mijn werk. Ik bied ondersteuning bij:
Opruimen is vaak keuzes maken. Word ik er blij van, heb ik het nodig? Zo nee, dan kan het weg. Alleen dat in huis wat nodig of dierbaar is. Veel mensen zijn tegenwoordig bezig met minimaliseren / ontspullen, we gaan steeds bewuster leven.
Na het uitzoeken gaan we alles mooi en praktisch indelen. Categoriseren op soort, indelen van kasten etc. Alles goed te vinden, geen spullen meer kwijt en makkelijk bij te houden.
Bij verhuizingen ook erg prettig om alleen dat mee te nemen wat echt nodig is. Soms is het lastig om alleen die keuze te moeten maken.
Hoe lang moet administratie bewaard blijven? Hoeveel jaren ligt er in de kasten? Is er nog overzicht over betalingen of andere acties? Vaak stapelt het op waardoor het overzicht kwijtraakt. Daarnaast is er ook nog de digitale stroom.
Ik zorg ervoor dat het overzicht terugkomt. Zo voorkomen we dat rekeningen en andere belangrijke taken niet of te laat gebeuren. En rust om je heen zonder stapels mappen en papieren. De administratie wordt een stuk makkelijker om bij te houden.
Kennismakingsgesprek: In dit gratis en vrijblijvende gesprek hoor ik graag wat de opruimwens is.
Voorstel: Ik mail deze zo snel mogelijk met hierin: plan van aanpak en prijsopgave.
Tarieven:
Particulier: uurtarief € 60,- incl BTW en kleine organizer materialen.
Strippenkaart: Het is mogelijk een strippenkaart af te nemen. 7 uur aan strippen voor de prijs van 6 uur.
WMO: Bizzy Support is aangesloten bij zorgcoöperatie Klaver4you. WMO-indicaties worden door hen geregeld met de betreffende gemeente. De klant betaalt een vaste eigen bijdrage voor zorg via het CAK.
PGB: Bizzy Support is in het bezit van een AGB code waardoor ondersteuning vanuit PGB mogelijk is.
Belastingdienst: De ondersteuning kan worden opgevoerd als aftrekpost 'extra gezinshulp'. Dit kan als er geen officiële indicatie is voor hulp, maar aantoonbaar wel extra hulp nodig is.
Na afloop kan ik kleine spullen naar de kringloop / afvalstation brengen tegen een vergoeding van € 25,-
Bizzy Support is werkzaam binnen een straal van 30 km rondom Zwolle. Vanaf Zwolle reken ik € 0,24 per km. Landelijke ondersteuning bied ik via online coaching bij opruimen, plannen en organiseren..
Op de dienstverlening van Bizzy Support zijn de algemene voorwaarden van toepassing.